مقاله قهوه

مقاله قهوه » چگونه دانه های قهوه را برشته کنیم ( 4 گزینه برشته کردن برای نتایجی یکپارچه)

چگونه دانه های قهوه را برشته کنیم ( 4 گزینه برشته کردن برای نتایجی یکپارچه)

چگونه دانه های قهوه را برشته کنیم ( 4 گزینه برشته کردن برای نتایجی یکپارچه)

 چه چیزی از برشته کردن دانه های قهوه بهتر است؟ این پرسشی است که نیازمند پاسخ نیست زیرا برای ما هیچ چیز بهتر از آموختن برشته کردن دانه های قهوه در منزل نیست.

فهمیدن روند برشته کردن قدردانی شما از هنر و علمی که همراه ریختن یک فنجان قهوه هست را گسترده می کند. برشته کردن در منزل باعث اطمینان شما از تازه بودن قهوه تا جای ممکن و تیره یا سبک بودن آن براساس ترجیح تان می شود.

ما حامیان سفت و سخت برشته کردن خانگی هستیم. ما افرادی را دیدیم که تنها یکبار آن را آموخته اند و از آن پس معتاد برشته کردن خانگی شده اند. این کار، هیجانی برای آموختن همیشگی با غافلگیری ها و رضایت های بی انتها است.

با دنبال کردن دستورالعمل های ما در منزل از قهوه با بهترین طعم لذت ببرید. ما شیوه های گوناگون و مزایا و معایب آنها را پوشش داده ایم و به دنبال بهترین گزینه برای شما گشته ایم.

“به چه چیزی برای شروع نیاز دارم؟”

نکته فوق العاده درباره برشته کردن خانگی دانه قهوه این است که تقریبا هیچ مانعی برای شروع کردن آن وجود ندارد. بر اساس شیوه انتخابی خود و چیزهایی که در منزل دارید می توانید همین امروز کار را آغاز کنید!

4 شیوه ترجیحی برای برشته کردن در منزل

غرق شدن در دنیای برشته کردن خانگی بسیار آسان است. از موارد پیشرو شیوه برشته کردن خانگی مورد نظر خود که با آن احساس راحتی می کنید را انتخاب کنید.

. برشته کردن در ماهیتابه یا گریل (کباب پز)

. برشته کردن در آوِن

. برشته کردن در دستگاه ذرت بو داده

. برشته کردن در دستگاه خانگی مخصوص برشته کردن قهوه

برشته کردن در ماهیتابه یا آوِن ارزان ترین راه بدست آوردن دانه های تازه هستند. اما برای تولید بهترین نتیجه ممکن، پیشنهاد می کنیم که بدلیل سادگی و یکپارچه بودن از میان دستگاه ذرت بو داده یا دستگاه خانگی برشته کردن یکی را انتخاب کنید. با این وجود، اختلاف قیمت دستگاه ذرت بو داده در مقایسه با دستگاه برشته کردن قهوه می تواند بسیار زیاد باشد.

دستگاه ذرت بوداده نو را می توان با قیمت 300 هزار تومان خریداری کرد در حالی که یک دستگاه برشته کردن خانگی از حدود 2 میلیون تومان شروع می شود و از این قیمت سر به فلک می کشد. دستگاه های ارزان را می توان در حدود 1 میلیون تومان خریداری کرد اما کیفیت آنها نازل است و ممکن است زودتر خراب شوند.

اگر بودجه تان میرسد یک دستگاه برشته کردن خانگی خریداری کنید. نتیجه معمولا بهتر از دستگاه ذرت بو داده می شود و این دستگاه ها چون برای این هدف درست شده اند معمولا مدت زمان بیشتری دوام می آورند.

شیوه ای که در این راهنما به آن نپرداخته ایم برشته کردن با ماکروویو است…

امکان برشته کردن دانه ها با این روش وجود دارد اما نتایج نامطلوب و عدم یکپارچگی آن باعث می شود که از پینهاد دادن آن خودداری کنیم. اگر می خواهید برشته کردن را در منزل انجام دهید از یکی از چهار روش دیگر ما استفاده کنید.

روند برشته کردن ساده است و اگر دستورالعمل ما را دنبال کنید، بدون توجه به شیوه انتخابی تان رسیدن به یک برشته فوق العاده را تضمین کرده اید.

فهمیدن روند برشته کردن

در این مقاله، ما برای هرکدام از شیوه های برشته کردن یک دستورالعمل قدم به قدم به شما ارائه می کنیم. روش دقیق شما برای برشته کردن بر اساس شیوه انتخابی تان متفاوت خواهد بود.

اما چیزی که هرگز تغییر نمی کند، روند برشته کردن است:

  1. دانه ها گرم می شوند
  2. دانه های برشته می شوند
  3. دانه ها سرد می شوند
  4. دانه ها خوش مزه می شوند

 

این روندی آسان است که باید به انجام اقداماتی در طول آن توجه کرد تا نتایج فوق العاده تضمین شود. این قدم ها برای تمامی شیوه های برشته کردن صادق است.

بیایید به اتفاقاتی که در طول برشته کردن و بعد از آن می افتد نگاهی بیاندازیم تا شما از اتفاقاتی که در هنگام رخ دادن جادو می افتد آگاهی داشته باشید:

مراحل برشته کردن قهوه

برشته کردن

. دما: طیف دمای بین 170 تا 260 درجه سانتی گراد به طور گسترده پذیرفته شده است. این مسئله به شیوه مورد استفاده شما بستگی دارد.

. تلاطم: دانه های شما هرگز نمی توانند ساکن باشند و برشته شوند! هم زدن مداوم باعث اطمینان از پخش شدن مساوی گرما و نتیجتا برشته شدن برابر می شود.

. اولین ترق و تروق( تَرَک اول ): پس از مدت 3 تا 5 دقیقه، دانه ها شروع به تولید صدا ترق و تروق می کنند. این صداها نشان دهنده برشته شدن سبک دانه های شما هستند که برای قهوه سفید ایده ال است. برای این حالت حداقل زمان برای بدست آوردن دانه های برشته شده نیاز است. برای رسیدن به برشته های تیره تر به برشته کردن و تلاطم ادامه دهید.

. دومین ترق و تروق: پس از چند دقیقه دیگر صدای دیگری شنیده می شود. این دومین صدا نشان دهنده برشته متوسط است. اگر برشته کردن چند دقیقه دیگر ادامه پیدا کند دانه های شما می سوزند و غیر قابل استفاده می شوند. با زمان برای پیدا کردن برشته مورد علاقه خود آزمایش کنید.

رهنمود: تقریبا 30 ثانیه پس از شنیدن دومین صدا صبر می کنیم.

. سرد شدن: برای سرد شدن، دانه ها را به یک آبکش فلزی یا کاغذ شیرینی پزی منتقل کنید. از دو آبکش فلزی استفاده کنید (پلاستیک ممکن است ذوب شود). دانه ها را تکان دهید و بین دو آبکش جا به جا کنید. این کار دانه ها را سرد و پوست آن را جدا می کند.

در طول برشته کردن قهوه چه تغییرات شیمیایی اتفاقی می افتد

به جای آبکش فلزی به صورت مساوی بر روی کاغذ شیرینی پزی پهن کنید. البته این شیوه به اندازه آبکش فلزی موثر نیست.

. حذف پوست : پوست، پوشش خشک دانه های قهوه است. این پوست ها بسیار کثیف هستند. دانه های خود را خارج از سینک سرد کنید تا تمیزکاری را کاهش دهید. این یکی از آن کارها است که با تمرین دستتان می آید.

پس از برشته کردن و شیمی

 

وقتی دانه های قهوه را برشته می کنید، در حال خلق یک تبدیل شیمیایی فوق العاده هستید (واکنش میلارد).

بیش از 800 ترکیب بی مزه موجود به ترکیبات خوش طعم و بو حاضر در دانه های برشته شده تبدیل می شوند.

به همین خاطر است که دانه های سبز به هیچ عنوان بو و طعم دانه های برشته شده را ندارند. ترکیبات موجود در دانه سبز منتظر تبدیل شدن هستند!

دانه های برشته شده گاز آزاد می کنند (CO2):

این روند هفته ها پس از برشته کردن ادامه پیدا میکند. چرا باید برای شما اهمیت داشته باشد؟

. CO2 به جابه جایی اکسیژن به حفظ طبیعی دانه های برشته شده کمک می کند.

. اکسیده شدن دانه ها را تخریب می کند (بدمزه می کند)

. CO2 بیش از حد در دانه های قهوه کِرِما زیادی تولید می کند (که چیز بدی است).

. CO2 ناکافی نیز قهوه ای با طعم نامطبوع تولید می کند (که باز هم چیز بدی است)

تخلیه گاز: قبل از بسته بندی 12 ساعت صبر کنید (به CO2 اولیه اجاز دهید تا “تخلیه” شود)

. بسته بندی بلافاصله دانه های تازه برشته شده به افزایش فشار CO2 منجر می شود. این کار ممکن است بالای بسته شما را بشکافد و آن را خراب کند

. دانه های قهوه حاوی CO2 بیش از حد دارای طعم نامطبوعی عستند. به دانه اجازه دهید تا گاز خود را تخلیه کنند.

. نظریات از چند ساعت تا چند روز متفاوت هستند. بر اساس تجربه ما، 12 ساعت قاعده خوبی است. تجربه شما ممکن است خلاف این را ثابت کند (کاری که برایتان موثر بوده است را امتحان کنید).

 

آسیاب  و انبار کردن پس از برشه کردن

. 24 ساعت قبل از آسیاب و دم کردن صبر کنید. دانه ها برای رسیدن و پیدا کردن طعمی کامل نیازمند یک روز هستند.

. نگهداری دانه ها در محفظه عایق هوا آن را طی چند تازه نگه می دارد.

. قهوه وقتی تازه است در بهترین حالت قرار دارد. بیش از یک هفته که بگذرد، دانه های برشته شما با روی دادن اکسیداسیون بد طعم می شوند.

. در پایان این راهنما اطلاعات بیشتری را درباره ذخیره کردن بخوانید و برای شگردهای بیشتر به مقاله ما درباره ذخیره کردن دانه ها مراجعه کنید.

شروع کنیم

 

خوب، پرداختن به جنبه علمی مسائل کافی است. شما اینجا هستید تا برشته کردن دانه های قهوه در منزل را بیاموزید. این قدم ها را دنبال کنید و در کوتاهترین زمان مانند یک حرفه ای دانه ها را برشته کنید.

قدم اول: خریدن دانه های سبز

همه چیز با دانه های قهوه شروع می شود (که از لحاظ فنی هسته هستند). دانه های تازه سبز هستند. وقتی خشک می شوند اندکی کمرنگ تر می شوند. وقتی برشته می شوند کاملا دگرگون می شوند و به رنگ قهوه ای زیبایی که عادت به دیدنش داریم تبدیل می شوند.

 

قهوه یعنی یکپارچگی

دانه های سبزی که از لحاظ اندازه و رنگ شبیه هستند را انتخاب کنید. این مسئله برشته و طعمی یکسان تر و یکپارچه تر را تضمین می کند.

درست عمل کردن درباره این دو عنصر (رنگ و اندازه) در اجتناب از تولید قهوه ای ناهماهنگ با طعمی نامطبوع حیاتی است.

قدم دوم: برشته کردن

این جایی است که جادو اتفاق می افتد. از چهار شیوه پیشرو یکی را انتخاب کنید و راهنمای ما را برای تولید تازه ترین و خوش طعم ترین دانه هایی که تا به حال چشیده اید دنبال کنید.

ما چگونگی برشته کردن با ماهیتابه، آوِن، دستگاه ذرت بو داده  و برشته کننده خانگی را به شما نشان خواهیم داد.

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

برشته کردن قهوه در گریل/ماهیتابه

هرکسی یک ماهیتابه یا گریل دارد که گوشه ای افتاده است. پس این شیوه در میان برشته کنندگان خانگی بسیار محبوب است.

نکته: از ماهیتابه های پوشش دار/نچسب استفاده نکنید زیرا بر روی طعم قهوه تاثیر منفی خواهد داشت.

مزایا

. سریع و راحت

. نیازی به خرید اضافی نیست

معایب

. پیدا کردن دمای درست سخت است

. بسیار دودزا است

به چه چیزی نیاز خواهید داشت

. دانه های سبز

. ماهیتابه ضخیم (استیل/بدون پوشش)

. صفحه داغ/گریل (ترجیحا گازی)

. آبکش فلزی دو عدد

. دستکش آوِن

. قاشق چوبی

. محفظه نگهداری عایق هوا

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

شیوه ها

تهویه را روشن و سرعت را افزایش دهید: هود را روشن و پنجره ها را باز کنید. دود و بوی زیادی تولید خواهد شد (بوی خوب و دود بد). گریل کردن در فضای باز برای اجتناب از اذیت شدن هم خانه ای ها در اولویت است.

یک ماهیتابه ضخیم را بر روی شعله ای متوسط قرار دهید: در حدود 230 درجه سانتی گراد کافی خواهد بود.

. پیدا کردن دما مناسب در مرتبه اول سخت خواهد بود. برای رسیدن به بهترین دما آزمایش کنید.

. اجاق/گریل گازی، تغییر و رسیدن به دما مورد نظر را آسان تر می کند.

تفاوت کافه اوله با کافه لاته

. یک لایه نازک از دانه های سبز را در ماهیتابه قرار دهید: به اندازه ای که بتوانید به راحتی هم بزنید.

. به هم زدن ادامه دهید: هرگز نگذارید دانه ها ثابت باشند و از گرم شدن یکسان آنها اطمینان حاصل کنید.

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

. پس از  4 تا 5 دقیقه منتظر شنیدن اولین صدای تق و توق باشید: دانه های شما در حال حاضر برشته سبک هستند.

. پس از 6 تا 7 دقیقه منتظر شنیدن صدای دوم تق باشید: چند دقیقه بعد دانه ها برای بار دوم صدا می کنند که نشان دهنده برشته متوسط است. برشته شدن طولانی تر به دانه های سوخته منجر می شود. بیشتر افراد 30 ثانیه پس از دومین صدا، دانه ها را از روی حرارت بر می دارند.

. دانه ها را درون آبکش فلزی بریزید: تکان دهید و هم بزنید. هرچه سریع تر آنها را خنک کنید. این کار را خارج از سینک انجام دهید تا از کثیف کاری جلوگیری کنید. از دستکش فِر استفاده کنید. همه چیز داغ خواهد بود.

12 ساعت برای تخلیه گاز به دانه ها زمان دهید

 

برشته کردن قهوه در آوِن ( فر پخت و پز )

 

شیوه محبوب دیگر برشته کردن خانگی قهوه، استفاده از آوِن است اما مراقب باشید: به خاطر دودزا بودن به تهویه نیاز دارید.

توجه: اگر آون شما از آنهایی است که باد قوی تولید می کند، از آن استفاده نکنید. پوسته ها به بیرون ریخته می شوند و باید همه جا را تمیز کنید.

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

مزایا

. نیازی به خرید اضافی ندارید

معایب

. از شیوه های دیگر برشته کردن کندتر است

. بدست آوردن برشته عالی سخت است

. بسیار دودزا است

به چه چیزی نیاز خواهید داشت

 

. دانه های سبز

. سینی سوراخدار آوِن (سینی های معمولی هم مناسب هستند)

. یک آوِن

. دو عدد آبکش فلزی

. دستکش فِر

. محفظه نگهداری عایق هوا

شیوه

 

آون را 260 درجه سانتی گراد گرم کنید. تا 11 آن را تنظیم کنید: دما برای دانه های مختلف و آوِن های مختلف متفاوت است. از 260 درجه سانتی گراد ( 500 درجه فارنهایت) شروع کنید و برای پیدا کردن دما ایده ال آن را بالا و پایین ببرید.

همه درب ها جز درب آوِن را باز کنید: دود زیادی تولید خواهد شد. تهویه را زیاد دهید.

دانه های سبز را بر روی یک سینی سوراخ دار پخش کنید: یک لایه کافی است. آنها را بر روی هم انباشته نکنید.

. سینی سوراخ دار بهترین نتیجه را بدست می دهد. فقط مطمئن شوید که دانه ها از سوراخ ها عبور نمی کنند.

. دانه ها با برشته شدن بزرگ می شوند و در سوراخ گیر می کنند.

. سینی سوراخ دار ندارید؟ شانس خود را با سینی معمولی آوِن امتحان کنید و یک ورق کاغذ شیرینی پزی زیر دانه ها قرار دهید. در حالی که برشته می شوند آنها را یک یا دو بار تکان دهید.

سینی را در قفسه میانی آوِن قرار دهید: قفسه میانی آوِن یکپارچه ترین دما را تولید می کند. معنا این حرف آن است که هربار تنها یک سینی را می توانید در آوِن قرار دهید.

پس از 5 تا 7 دقیقه منتظر شنیدن اولین صدا باشید: دانه های شما هم اکنون به طرزی ملایم برشته شده اند. برشته کردن بیشتر دانه ها را می سوزاند.

منتظر شنیدن صدا دوم باشید: دانه ها هم اکنون به شکلی متوسط برشته شده اند. بیشتر افراد قبل از بیرون آوردن سینی از آوِن 60 ثانیه صبر می کنند.

انتقال به آبکش فلزی: تکان دهید. هرچه زودتر سرد کنید. این کار را خارج از سینک انجام دهید تا از کثیف کاری اجتناب کنید. در همه حال از دستکش فِر استفاده کنید.

12 ساعت برای تخلیه گاز به دانه ها فرصت دهید

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

 

برشته کردن قهوه در دستگاه ذرت بو داده

دستگاه های ذرت بو داده برای درست کردن پاپ کُرن (ذرت بو داده) درست شده اند اما با این حال برای برشته کردن دانه های قهوه نیز مناسب هستند. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع کار، مسائل ایمنی مربوط به استفاده از این دستگاه ها را خوانده اید.

توجه: باید از دستگاهی با تهویه کناری گرما استفاده کنید

 

مزایا

. ساده بودن

. هم زدن و چرخاندن اتوماتیک دانه ها

. راحتی رسیدن به یک برشته عالی

معایب

. برای برشته کردن قهوه درست نشده است

. برخی دستگاه ها بعد از چند بار برشته کردن خراب می شوند

. قیمت نشانگر طول عمر دستگاه هایی که برای برشته کردن استفاده می شوند نیست

به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت

. دانه های سبز

. دستگاه ذرت بو داده یا محفظه کناری گرما

. قاشق چوبی

. دو عدد آبکش فلزی

. دستکش فِر

. محفظه نگهداری عایق هوا

شیوه

تهویه را روشن کنید! برای اجتناب از پر کردن منزل با دود و بو، در کنار پنجره باز یا خارج از منزل برشته کنید.

دستگاه را بسته به مدل برای 30 ثانیه از پیش گرم کنید.

نصف فنجان دانه های سبز را اندازه گیری کنید و آنها را درون دستگاه بریزید. از چرخیدن دانه ها مطمئن شوید.

. دستگاه های ذرت بو داده باید بتوانند دانه ها را هم بزنند. اگر هم زدن اتفاق نمی افتد، احتمالا دستگاه را بیش از حد پر کرده اید.

. استفاده از مقدار پیشنهادی دستگاه برای دانه های ذرت می تواند شروع خوبی باشد

به هم خوردن کمک کنید: از یک قاشق چوبی استفاده کنید و دانه ها را حرکت دهید.

کافی میت چیست؟

. وقتی حرکت همه جانبه شد درب دستگاه را بگذارید

. در تمام طول برشته کردن آن را زیر نظر داشته باشید و در صورت نیاز به آن کمک کنید

. اگر قاشق بیش از حد بزرگ است از دستگیره استفاده کنید

پوست ها را در یک کاسه بزرگ جمع کنید: تمام پوست هایی که از لوله دستگاه بیرون می آیند را جمع کنید. بلافاصله پس از بستن درب دستگاه، کاسه را در جای خود قرار دهید تا از کثیف کاری بیش از حد جلوگیری کنید.

پس از 3 تا 5 دقیقه منتظر شنیدن اولین صدا باشید: شما به برشته متوسط رسیده اید.

پس از 6 تا 8 دقیقه منتظر شنیدن صدا دوم باشید: برشته متوسط حاصل شده است. برای رسیدن به برشته تیره تر 30 تا 60 ثانیه به برشته کردن ادامه دهید. اگر این کار را خیلی ادامه دهید دانه های شما می سوزند.

دانه ها را بین آبکش ها جا به جا کنید تا خنک شوند: در موقع استفاده از آبکش ها و دستگاه از دستکش فِر استفاده کنید. همه چیز داغ خواهد شد. این کار را در فضای باز یا سینک انجام دهید تا از کثیف شدن جلوگیری کنید.

12 ساعت به دانه ها برای تخلیه گاز فرصت دهید

مراحل برشته کردن قهوه

مراحل برشته کردن قهوه

 

برشته کردن قهوه در دستگاه برشته ساز قهوه

 

به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت

. دانه های سبز

. دستگاه برشته کردن قهوه

. دستکش فِر

. محفظه نگهداری عایق هوا

. انتخابی: دو عدد آبکش فلزی

مزایا

. برای همین هدف درست شده است و عمر طولانی دارد

. استفاده و تمیز کردن آسان

معایب

. از گزینه های دیگر گران تر است

. از گزینه های دیگر جاگیر (بزرگ تر) است

روش روست قهوه در خانه

روش روست قهوه در خانه

 

شیوه

تهویه: تمامی شیوه های برشته کردن از جمله دستگاه برشته کردن دود تولید می کند

دستگاه را روشن کنید و دانه های سبز را اضافه کنید: دستورالعمل های تولید کننده را دنبال کنید. دستگاه ها مشابه اند اما ملزومات فرق می کنند.

بر تمامی روند برشته کردن نظارت کنید: تمامی دستگاه ها ادعای خودکار بودن را دارند. با این حال، با توجه به تمامی متغیرها (اندازه و نوع دانه، دما پیرامون، عمر دستگاه و غیره …) مدت زمان برشته کردن ممکن است متفاوت باشد.

منتظر شنیدن اولین و دومین صدا باشید: اولین صدا نشان دهنده برشته روشن است. دومین صدا نشان دهنده برشته متوسط است. وقتی برشته ها به حالت ایده التان رسیدند کار را متوقف کنید.

برای سرد کردن، دانه ها را بین آبکش ها جا به جا کنید: دستگاه شما ممکن است خود دارای روند سرد کردن باشد اما اگر اینطور نیست هرچه زودتر دانه ها را خنک کنید

. این کار را در سینک یا فضای باز انجام دهید تا از کثیف شدن بیش از حد جلوگیری کنید

. برای انجام این روند از دستکش فِر استفاده کنید

12 ساعت برای تخلیه گاز به دانه ها فرصت دهید

روش روست قهوه در خانه

روش روست قهوه در خانه

قدم سوم: ذخیره کردن دانه های برشته شده خانگی

وقتی دانه های برشته شده را می خرید، متوجه یک سوپاپ در خارج از کیسه می شوید.  این یک سوپاپ یک طرفه است که باعث خارج شدن CO2 و ممانعت از ورود اکسیژن می شود. این مسئله دانه ها را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد.

می توانید محفظه های ذخیره ای را بخرید که از همین سیستم استفاده می کنند. موارد پیشرفته ای وجود دارند که حتی فشار محفظه را با گاز بی اثر بالا می برند.

بدون توجه به راه کار مورد استفاده شما، مسئله مهم عایق هوا بودن آن است. نگهداری در جای خنک و تاریک نیز برای حفظ طعم تا جای ممکن ضروری است.

همچنین از ظرف های عایق هوا استفاده کنید.

راه کارهای نگهداری تجملی همگی خوب هستند و ممکن است عمر دانه های برشته شده خانگی تان را چند روزی بیشتر کنند. اما با تغییر کاربری یک ظرف شیشه ای قدیمی می توانید از خرید اضافی خود داری کنید.

اگر چیزی را به این منظور پیدا نکردید، از چیز ارزانی مانند محفظه قهوه ضد زنگ استفاده کنید.

بدون توجه به چگونگی نگهداری دانه های خود فقط به خاطر داشته باشید:

. عایق هوا

. مات و محکم

. نگهداری در جای خنک

روش روست قهوه در خانه

روش روست قهوه در خانه

قضاوت آیا باید دانه های قهوه را خود در منزل برشته کنید؟

اگر از ما بپرسید پاسخ بدون شک مثبت است. نه تنها تجربه ای با حال و جالب است بلکه تنها راه داشتن تازه ترین، خوش مزه ترین دانه ها در عین اطمینان از نوشیدن برشته ای است که ترجیح می دهید (سبک، متوسط یا تیره، انتخاب با شما است).

بدون تقریبا هیچ مانعی برای شروع، می توانید با هرچیزی که در منزل دارید یا با چند خرید کوچک این کار را شروع کنید. حالا می دانید که چگونه در منزل خود دانه های قهوه را برشته کنید.

می خواهید بدانید که بهترین برشته برای هر کدام از شیوه های دم کردن بهترین است؟

به این مقاله در اینجا مراجعه کنید

خریدن دانه های از پیش برشته شده همچنان گزینه خوبی هستند اما با صرف کمی زمان و پول می توانید بهترین قهوه ای که تا به حال نوشیده اید را داشته باشید. دانه های قهوه برشته شده خانگی می توانند هدیه خوبی برای دوستان و خانواده عاشق قهوه باشند.

چه فکر می کنید؟ آیا این کار را امتحان خواهید کرد؟ آیا تا کنون امتحان کرده اید؟ برای ما کامنت بگذارید و تجربیات خود را با ما شریک شوید. اگر دستورالعمل های ما را دنبال کرده اید، خوشحال می شویم که عملکردتان را بشنویم. کامنت بگذارید یا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

 

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
وبلاگ
خانه