مقاله قهوه

مقاله قهوه » همه چیز درباره برند پیتی کافه ایتالیا (رپورتاژ آگهی)

همه چیز درباره برند پیتی کافه ایتالیا (رپورتاژ آگهی)

همه چیز درباره pitti Caffe

مقدمه:

قهوه پیتی کافه یکی از پر تقاضا ترین قهوه های ایتالیایی است که طعم و عطری غنی داشته و با ارائه ی طعمی طبیعی ؛ لذت نوشیدن قهوه در تمامی لحظات روز را برای قهوه دوستان تضمین می نماید. پیتی کافه ؛ قهوه ایست با انرژی ایتالیایی 100% خالص و تولید شده از دانه های قهوه با کیفیت بالا ؛ با اثر طعمی خوب و معطر در دهان ؛ خوشمزه ، معطر و ملایم. بخاطر روش تولید و روست ویژه در کارخانه ؛ تمامی قهوه های بکار رفته در محصولات پیتی کافه , اسیدیته پایینی داشته تا معده ی شما تحریک نشود. همچنین با فراهم ساختن تنوع خوبی از قهوه ها می توانید انتخاب بهتر و دقیق تری برای تهیه رسپی های مختلف و خوشمزه ای چه از قهوه اسپرسوی تک شات تا کاپوچینو و لاته داشته باشید.

شرکت پیتی کافه ایتالیا با بیش از هشتاد سال تجربه در روست تخصصی قهوه می باشد ؛ که از مرحله انتخاب و گزینش دانه های خام قهوه تا تفت و برشته سازی قهوه و بسته بندی و عرضه آن به قهوه دوستان.. تا تبدیل شدن به نوشیدنی ای لذت بخش در فنجان آنها را در بر می گیرد.

پیتی کافی بر این عقیده است که روست قهوه ؛ شکلی از هنر است که نیازمند شور و اشتیاق و سخت کوشی و فداکاری می باشد.  همچنین متخصصین پیتی کافه بر ارائه ی بهترین و بالاترین کیفیت قهوه به مشتریان تاکید مداوم دارد ؛ و این کیفیت در تمامی مراحل از مزرعه تا فنجان , کاملا توسط متخصصین شرکت که به “جادوگران” معروف هستند ؛ کنترل و بررسی می شود.

100 درصد قهوه ی اصیل

100 درصد قهوه ی اصیل

تمامی قهوه ها به نوبه خوب خاص و یکتا هستند و بدلیل اینکه گیاهان قهوه در مناطق مختلف آب و هوایی و شرایط اقلیمی و ارتفاع و خاک متفاوتی رشد و پرورش می یابند ؛ هر یک دارای خصیصه های عطری و طعمی و ویژگی های متفاوت و خاص خود می باشند… به همین دلیل پیتی کافه دانه های خود را از میان بهترین مناطق رشد قهوه دنیا انتخاب می نماید ؛ از شرق آسیا مناطقی شامل هند و اندونزی و جاوه ؛ و منطقه اتیوپی و توگو در آفریقا و همچنین گلچینی از بهترین قهوه های کشورهای برزیل ؛ پرو , مکزیک ؛ پاناما و کلمبیا در آمریکای مرکزی و جنوبی !

تاریخچه برند پیتی کافه (ایده ارائه قهوه با کیفیت)

داستان قهوه پیتی کافه در سال 2005 با یک ایده ساده شروع شد ؛

 ایده ارائه قهوه به کسانی که قهوه ی با کیفیت می خواهند ؛ با در نظر گرفتن احترام به محیط زیست و کسانی که ساکن آن هستند ! ایده ی ارزش قائل شدن برای ذائقه ی قهوه دوستان بدون آلوده ساختن محیط زندگی ! شرکت پیتی کافه یک کسب و کار مستقل است که تحت مدیریت شرکت موکاافتی MOKAEFTI S.p.A در سطح جهانی؛ فعالیت می نماید. شرکت MOKAEFTI S.p.A از سال 1930 کار خود را با اشتیاقی خاص و سخت کوشی و فداکاری در زمینه روست و برشته سازی قهوه در میلان ایتالیا و با دو کارخانه ی تولیدی در ایتالیا و سوئیس آغاز نموده است. تمامی مواد مصرفی پیتی کافه ؛ هم قهوه و هم کپسول های قهوه و چای ؛ در ایتالیا تولید و بسته بندی می شوند. پیتی کافه در بیش از 30 کشور و در چهار قاره حضور جهانی دارد.و  در کشورهایی نظیر فرانسه ؛ آلمان ؛ انگلیس؛ سوئیس , روسیه , کانادا , استرالیا , آمریکا ؛ چین , ایران ؛ مالزی ؛ اندونزی و سنگاپور حضوری پر رنگ داشته و در حال گسترش نمایندگی و بازار خود می باشد. پیتی کافه بطور مداوم ؛ برای لذت بردن مشتریان با تجربه ی جدیدی از قهوه به چالش می کشد! قهوه های پیتی کافه از منابع و مزارع مختلف در سراسر کمربند قهوه ی دنیا تهیه و تامین می شود ؛ تا طیف وسیعی از طعم  و عطر و خصیصه های متمایزی از قهوه را به قهوه دوستان ارائه دهند. قهوه های پیتی کافه از بهترین مزارع مناطقی چون اتیوپی و توگو , هند و اندونزی و جاوه ؛ برزیل ؛ پرو , مکزیک ؛ پاناما و همچنین کلمبیا تامین می گردد. همچنین پیتی کافه از سال 2008 عضو سازمان تجارت منصفانه شده ؛ تا عواید فروش قهوه پیتی کافه نیز نصیب کشاورزان و توسعه مزارع و بهبود وضعیت معیشتشان شود. پیتی کافی تنها یک قهوه نیست؛ بلکه یک تجربه  واقعی است که کمال و لذت را با یکدیگر ترکیب نموده است. کلمه ی پیتی در زبان ایتالیایی به معنی fashion و مد و مرسوم است و پیتی کافه “pitti caffe” به معنی قهوه ی مد و مرسوم است.

پیتی کافه در سرتاسر دنیا دارای شعبه و نمایندگی می باشد

روند تولید قهوه در کارخانه ی پیتی کافه :

در ابتدا قهوه خام از کشورهای مبدا آمریکای مرکزی و جنوبی ،برزیل ؛ آفریقا و کشورهای آسیایی کشت کننده قهوه در گونی های کنفی قهوه بسته بندی شده و تحت شرایط و استانداردهای بالای نگهداری ، به کارخانه پیتی کافه در میلان و همچنین سوییس فرستاده می شود. سپس در کارخانه ؛ هر گونی قهوه یک به یک باز شده و در قسمت غربال گری ؛ توسط سیستم های کامپیوتری تمام ناخالصی های دانه های قهوه و همچنین قهوه های معیوب ؛ جدا شده و قهوه ها پاک می شوند ؛ در سیلوهای ذخیره سازی جداگانه و مخصوص با شرایط دما و رطوبت مناسب ، ذخیره می شوند ؛ تا در وقت مناسب وارد مرحله ی بعدی ؛ یعنی روست و برشته سازی قهوه بشوند. در مرحله روست قهوه ؛ دانه ها قبل از اینکه وارد دستگاه های عظیم الجثه ی برشته سازی بشوند ؛ توسط سیستم مکنده ی هوایی تمامی ناخالصی ها و ذرات قهوه ی خرد شده و ته مانده در سیلوها از دانه های قهوه سالم جدا می گردد.در طول زمان روست ؛ دانه های قهوه هر 15 دقیقه یکبار در داخل روسترهای غول آسای 130 کیلوگرمی با دمای 200 درجه سانتی گراد حرارت دیده و روست می شوند ؛ پروسه روست در داخل دیگ های فولادی دستگاه های روست توسط سیستم های الکترونیکی و میکروکنترلرهای دقیق ؛ لحظه به لحظه کنترل می شوند و تمام اتفاقات داخل دیگ روسترها توسط سیستم های تکنولوژی اطلاعات و سنسورهای مخصوص ثبت شده و بر روی مانیتور نمایش داده می شوند تا در صورت هرگونه تغییری در پروفایل روست قهوه های پیتی کافه ؛ قهوه های تغییر کرده با نمونه اصلی از خط تولید خارج شوند ؛ و بدین ترتیب ثبات و یکنواختی در کیفیت و پروفایل عطر و طعم قهوه نهایی برای صادرات ؛ حفظ می گردد. توان تولید و بسته بندی قهوه ی کارخانه پیتی کافه روزانه بیش از 10.000 کیلو( 10 تن ) دانه قهوه است !

تاریخچه قهوه فولجرز

پس از هر مرحله روست قهوه پیتی کافه ؛ دانه های قهوه در لگن های خنک کننده ی مخصوص با مکش شدید هوای گرم  و زیر و رو شدن دانه ها بوسیله تیغه های گردان مکانیکی ؛ در 10 دقیقه خنک می شوند. سپس دوباره توسط سیستم مکش هوا ؛ باقی مانده ی ذرات قهوه و ناخالصی ها ؛ جدا می شوند. سپس قهوه ها به مخازن ذخیره سازی منتقل می شوند و به مدت چند روز به دانه های قهوه استراحت داده شده تا خصیصه های عطری طعمی آنها ؛ حفظ گردند. پس از این مرحله ؛ به ترتیب تاریخ های روست قهوه ها ؛ هر پارت دانه ها به بخش کنترل کیفی و آزمایش نهایی رفته و پس از آزمایش های لازم اگر دانه ها ؛ تمامی استانداردهای لازم پیتی کافه را دارا بودند , آنگاه دانه های قهوه وارد بخش بسته بندی شده و ترکیب های تخصصی قهوه ها انجام گرفته و سپس دانه ها و یا قهوه های آسیاب شده ؛ در بسته بندی های 250 گرمی و یک کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی غیرقابل نفوذ در برابر هوا و رطوبت ؛ بسته بندی شده و آماده ی انتقال و عرضه به بازار جهانی می گردند. تمامی این فرآیند ذکر شده ؛ بصورت هر روز و هر ساعت توسط کارکنان متخصص و سخت کوش پیتی کافه انجام می گیرد تا شما قهوه دوستان لذت نوشیدن یک قهوه اسپرسوی کاملا ایتالیایی را تجربه کنید .

پیتی کافه دارای مدل های متنوع و طیف وسیعی از طعم ها می باشد

موفقیت شرکت پیتی کافه با سه محرکه ی رشد کلیدی ساخته شده است :

1)تهیه و تولید قهوه ای با کیفیت بالا برای  مشتریان پیتی کافه در سراسر دنیا : بطوریکه قهوه های پیتی کاقه از بهترین تولیدات قهوه سبز ( قهوه خام ) جهان انتخاب می شود. و همچنین متخصصان پیتی کافه ؛ قهوه ها را بصورت تخصصی روست و ترکیب می کنند تا طیف گسترده ای از قهوه های ترکیبی که مناسب هر ذائقه ای باشد ؛ تولید گردد. در واقع شور و اشتیاق پیتی کافه  برای کمال ؛ در کیفیت مناسب قهوه هایش منعکس شده است.

2) ایجاد رابطه تجاری بلند مدت : یکی از جنبه های ارزشمند پیتی کافه ارتباطیست که با شرکایش در سراسر جهان بوجود آورده است. پیتی کافه بطور مداوم روابط مستقیم خود را با همکاران و شرکایش گسترش می دهد.

3) ایجاد رشد پایدار : پیتی کافه برای رشد پایدار خود یک رویکرد بلند مدت و جامع اتخاذ کرده است و شرکت متعهد به حفظ ثبات و پایداری در تمامی فرآیندهای عملیاتی است. این تعهدات نیز در تهیه و فروش قهوه با گواهی ” تجارت منصفانه ” تا کپسول با گواهی ” بیولوژیک در 24 ماه ” و تعیین اهداف مشخص و تلاش برای ایجاد ارزش مشترک برای کسب و کار و جامعه کاملا مشهود می باشد. برنامه های شرکت پیتی کافه چهارچوبی برای مشارکت و نوآوری فراهم می سازد تا دائما در حال رشد و توسعه ی پایدار باشند.

سرمایه گذاری مستمر در تحقیقات و فن آوری

در قلب سیستم پیتی کافه pitti caffe تعامل منحصر بفردی بین کپسول های قهوه و دستگاه های قهوه ساز کپسولی وجود دارد. ماشین آلات پیتی کافه با استفاده از فناوری و عملکرد پیشرفته ؛ تعادل دقیقی بین دمای آب در هنگام عصاره گیری قهوه و مقدار فشار و کمیت و سرعت ، برقرار ساخته است. قهوه سازهای پیتی کافه به گونه ای طراحی و ساخته شده اند تا عطر و کرمای قهوه و طعم افزایش یابد تا بهترین نتیجه را در فنجان بدست آید.

طراحی ظریف و نوآورانه همراه با تکنولوژی پیشرو : دستگاه های قهوه ساز پیتی کافه ، تناسبی طبیعی برای استفاده در منزل یا یک شرکت را داراست. تنوع دستگاه های قهوه ساز شرکت ؛ شامل 9 مدل است که با مشارکت دیگر همکاران طراحی و ساخته شده است. از زمان ساخت و ارائه اولین قهوه ساز پیتی کافه در سال 2008 میلادی ؛ تیم تحقیق و توسعه ی شرکت ؛ استانداردهای نوآوری قهوه ساز را افزایش داده و عملکرد دستگاه ها را بالا برده و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده اند. در حال حاضر ، شرکت پیتی کافه مجموعه ای از قهوه سازهای پیشرفته را که بوسیله آن مشتری قادر می شود تجارب قهوه خود را شخصی سازی کند ، ارائه و به بازار عرضه می دارد. در سال 2011 شرکت پیتی کافه به شدت بر روی تحقیقات و تولید ماشین آلات قهوه سرمایه گذاری کرده است. همچنین در این دوره ی رشد و پیشرفت ؛ سرمایه گذاری در بخش تخقیقات و نوآوری در قهوه را ادامه خواهند داد تا پیشرو باقی مانند. پیتی کافه معتقد است که کلید موفقیت در تلاش برای باقی ماندن در بالاترین سطح از محصولات با کیفیت ؛ می باشد. پیتی کافه به طرز چشمگیری روش زندگی مردم را برای تهیه قهوه و کاپوچینو و حتی چای توسط طراحی دستگاه های قهوه ساز متمایز که متناسب با شیوه زندگی مردم بوده ؛ تغییر داده است و امیدوار است به مشتریان در شخصی سازی تجربه قهوه شان و بازسازی لحظات خوش همراه با قهوه, در هر مکانی و هر لحظه ای که ممکن است ؛ آزادی عمل بخشند. قابل ذکر است که پیتی کافه PITTI CAFFÈ فقط قهوه نیست ! بلکه یک تجربه واقعی است که کمال و لذت را با هم ترکیب می کند!

بیوگرافی لوئیجی لاوازا و کمپانی لاوازا

تجربه طعم قهوه ای منحصربفرد

چه کسی از نوشیدن یک قهوه اسپرسو و یا کاپوچینو لذت نمی برد ؟

قهوه پیتی کافه مترادف است با سلیقه و شور و عشق و ظرافت به سبک ایتالیایی ! داستان پشت هر فنجان قهوه ی پیتی کافه داستان یک سفر طولانی است ؛ داستانی بیانگر شور و اشتیاق و تخصص در تمامی مراحل تولید قهوه ای با کیفیت بالا می باشد. پیتی کافه pitti caffe در چالش مداوم برای ایجاد تجارب جدید برای مصرف کنندگان خود می باشد ، از تهیه قهوه از مزارع مختلف دنیا ؛ از مزارع قهوه اتیوپی و توگو و مزارع قهوه منطقه جاوه تا قهوه های مناطق آمریکای مرکزی و جنوبی … تا محصول نهایی ؛ همه و همه ، سعی و تلاشی مداوم است تا قهوه دوستان و مشتریان ؛ تجربه ای منحصربفرد از قهوه را دریافت کنند. محصول نهایی کارخانه در 5 طیف مختلف برای عرضه در بخش هورکا HO.RE.CA  ( کافی شاپ ها و هتل ها و رستوران ها ) و نیز بخش خرده فروشی ، تولید و ارائه می شود ؛ ترکیباتی که عطر و طعم خود را حفظ می کنند و تجربه ای منحصربفرد را فنجان به فنجان فراهم می نماید .

تمامی قهوه ها به نوبه خوب خاص و یکتا هستند و بدلیل اینکه گیاهان قهوه در مناطق مختلف آب و هوایی و شرایط اقلیمی و ارتفاع و خاک متفاوتی رشد و پرورش می یابند

تمامی قهوه ها به نوبه خوب خاص و یکتا هستند و بدلیل اینکه گیاهان قهوه در مناطق مختلف آب و هوایی و شرایط اقلیمی و ارتفاع و خاک متفاوتی رشد و پرورش می یابند

از پیشگامی در قهوه تا تولید کننده مشهور قهوه ی با کیفیت بالا و اعلاء

حرکت استراتژیک پیتی کافه در سال 2005 با ایده ساده ی ارائه قهوه ای که مردم آرزویش را دارند با حفظ محیط زیست و احترام به تمامی کسانی که در آن زندگی می کنند ، شروع شد. تمرکز اصلی شرکت پیتی کافه بر ارائه قهوه هایی با بالاترین کیفیت و تجربه قهوه ای اعلاء توسط مشتریان می باشد.شرکت پیتی کافه در دو بخش اصلی بازار B2C و B2B ؛ هم خرده فروشی قهوه و هم تجارت با سایر شرکا و کسب و کارها ، فعالیت می نماید و به مشتریانش فرصت تجربه و لذت بردن از قهوه ای کیفیت بالا را چه در منزل و چه در محل کار و محیط های دیگر ، می دهد.

موفقیت پیتی کافه با هدف گذاری و برنامه ریزی های مداوم در پشرفت و گسترش برند و نام تجاری خود مشخص شده است. این پیشرفت ها ؛ نشان دهنده ی تلاش مداوم شرکت موکاافتی MOKAEFTI برای نوآوری و پیگیری تعالی لذت بردن از تجربه ی عالی از قهوه برای مصرف کنندگان؛ می باشد. در ادامه به تاریخچه مختصری از این فعالیت های مستمر می پردازیم :

[porto_history year=” 1930″]

 شرکت موکاافتی MOKAEFTI پس از ورشکستگی شرکت مالک آلمانی دچار تغییرات شد و تحت مالکیت یک کارآفرین ایتالیایی قرار گرفت و از آن پس زندگی جدید خود را آغاز نمود. و از آن پس با قدرت به مسیر خود ادامه داد.

[/porto_history][porto_history year=” 1970″]

 با توجه به برنامه توسعه مداوم ، شرکت MOKAEFTI دومین کارخانه ی تولید قهوه خود را در کشور سوئیس تاسیس نمود.

[/porto_history][porto_history year=” 2000″]

شرکت MOKAEFTI برای انطباق با رشد جهانی بازار ؛ کارخانه خود را بزرگتر کرد.

[/porto_history][porto_history year=” 2007″]: اولین سری از دستگاه قهوه ساز کسپولی و دستگاه پد قهوه و سری دستگاه های Freedom به بازار عرضه شد.[/porto_history][porto_history year=”2008″]پیتی کافه PITTI CAFFÈ عضو سازمان تجارت منصفانه Fair Trade شد.[/porto_history][porto_history year=”2012″]طیف وسیعی از دستگاه های قهوه ساز اتومات و کپسولی برای تقاضای رو به رشد برای خانه ها و هتل ها و کسب و کارهای کوچک، تولید و به بازار عرضه شد.[/porto_history]

هم اکنون پیتی کافه ، در ارائه راه حل های متنوع سرو نوشیدنی برای شرکت ها و سازمان ها ، فعالیت می نماید و به عنوان یک تامین کننده قهوه ایتالیایی تلاش می کند تا به تولید کننده ی برتر و ارجح در ارائه دستگاه های قهوه ساز و قهوه های تاثیرگذار؛ نسبت به دیگر رقبا ؛ گردد و همچنین از لحاظ اقتصادی و محیطی برای جامعه و کسانی که در این کسب و کار در کنارشان هستند ؛ ارزش آفرین باشد.

راهنمای سایز قهوه آسیاب شده ، یک دست بودن و طعم

ماموریت پیتی کافه :

توانمند سازی هر فنجان قهوه لذت بخش با انرژی خالص ایتالیایی ( با قهوه پیتی کافه ). همچنین ارائه قهوه با کیفیت بالا و اعلا و ساختن بهترین تجربه مصرف قهوه برای مشتریان است و پیگیرانه در حفظ و ارتقاء این ماموریت در تلاش است.

قهوه ساز کپسولی پیتی کافی (Next Plus):

شرکت پیتی کافه تغییراتی در روش تهیه قهوه مردم سراسر دنیا ، با طراحی و تولید طیف وسیعی از قهوه سازهای هوشمند ، بوجود آورده است. با قهوه سازهای کپسولی پیتی کافه ، هر فردی ( با هر سطحی از مهارت در تهیه قهوه ) می تواند قهوه ؛ کاپوچینو و حتی چایی را فنجان پشت فنجان ؛ مانند یک باریستای حرفه ای ؛ درست و سرو کند. پشت نام تجاری و برند پیتی کافه  داستانی وجود دارد که در میراث این شرکت یعنی : ” کیفیت بالای قهوه ” و ” محصولات نوآورانه ” و ” خدمات شخصی سازی شده ” ریشه دارد. همچنین پیتی کافه متعهد به حفظ محیط زیست بوده و هست ، بطوریکه کپسول های قهوه کاملا تایید و گواهی سازمان محیط زیست شده و در طی 24 ماه در طبیعت و خاک ؛ کاملا تجزیه می شوند و این امر کپسول های قهوه پیتی کافه را نسبت به سایر کپسول های قهوه که از مواد پلاستیکی سنتی ساخته شده اند ؛ کاملا متمایز می سازد !

قهوه ساز کپسولی پیتی کافه مدل Nextplus ؛ طراحی زیبا و کارکرد ساده و آسان را در هم آمیخته است تا براحتی قهوه ای خوشمزه و خامه ای را در فنجانتان داشته باشید.مزیت این مدل , سازگاری دستگاه برای استفاده از کپسول های قهوه نسپرسو و دیگر کپسول های سازگار با نسپرسو می باشد.این مدل دستگاهی ایده آل برای مصرف خانگی و استفاده در اتاق های وی آی پی هتل ها و دفاتر می باشد.کاربری آسان و کیفیت خوب خروجی و قابلیت شمارش کپسول ها و قهوه مصرف شده از ویژگی های این مدل می باشد. تنها کافیست قهوه های کپسولی پیتیسیمای پیتی کافه را در قهوه ساز قرارداده و با فشار تنها یک دکمه , قهوه اسپرسو یا لانگوی عصاره گیری شده را در فنجانتان تحویل بگیرید. همچنین می توانید با استفاده از کف ساز شیر؛ کاپوچینو و هات شکلات خوشمزه ای تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. قهوه ساز کپسولی نکست پلاس nextplus پیتی کافه بگونه ای طراحی شده تا بتوانید از فنجان های کوچک تا لیوان های بلند را زیر نازل خروجی قهوه قرار دهید. کف ساز شیر در این مدل بدون سیم بوده و براحتی می توانید آن را از قهوه ساز جدا نموده و برای شستشو و یا ریختن شیر بر روی قهوه تان بکار ببرید.

پیتی کافه با قهوه سازهای کپسولی خود ؛ قهوه دوستان را با هر سلیقه و در هر موقعیت و مناسبتی ، به یک باریستای ماهر تبدیل می کند. کپسول های قهوه پیتی کافه ؛ ترکیبی منحصر بفرد از طعم و عطر با اسیدیته کم و ماندگاری و اثر طعمی دهانی خوبی برای قهوه خورها فراهم آورده است. جنس کپسول ها کاملا سازگار با محیط زیست و قابل تجزیه در طبیعت است و این امر یکی از ارزش های مهم شرکت پیتی کافه است “احترام به محیط زیست و تمامی کسانی که در آن زندگی می کنند”.

مشخصات فنی :

  • ماشین قهوه ساز اتومات
  • حجم مخزن آب : ۱ لیتر
  • فشار پمپ آب : 20 بار
  • دارای برنامه شستشو
  • دارای سیستم تخلیه اتومات کپسول استفاده شده
  • کاربری آسان با فشار یک دکمه
  • گنجایش مخزن زباله کپسول : 8 عدد کپسول
  • سازگار با کپسول های قهوه نسپرسو و کپسول قهوه پیتی کافه
  • دارای 2 سینی آب چکان برای استفاده در لیوان های کوتاه و بلند
  • سینی آب چکان بصورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل می گردد و جداسازی آن راحت است
  • دارای سیستم کف ساز شیر برای فوم سازی شیر بی نیاز از کابل برق
  • دارای سه نوع حجم خروجی قهوه : رستریتو , اسپرسو , لانگو
  • قابلیت استفاده فنجان های کوچک تا لیوان هایی با ارتفاع بیشتر از 12 سانتی متر
  • قابلیت تهیه قهوه های : رستریتو ؛ اسپرسو ؛ آمریکانو ؛ لانگو ؛ کاپوچینو و کافه لاته
  • شباهت با قهوه ساز کسپسولی نسپرسو : مدل یو میلک Umilk nespresso
  • دارای سیستم صرفه جویی انرژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
وبلاگ
خانه